Головна Контакти Карта сайту




28 March, 2024
Ліберально-демократична партія України
UKR     RUS     ENG
Свобода кожного - основа свободи всіх


Партія
Новини ЛДПУ
Кандидати та активісти
Лібералізм: теорія і практика
Інститут Лібералізму
Голосування
Фотоархів
Запитання і відповіді

Вхід



Яків Гольденберг: До уваги активістів столичної організації

18.03.2016

Яків Гольденберг /
Версія для друку
Молоді реформатори з оновленої Київської міської організації партії обговорюють глобальні питання. І це добре.

Але хочу звернути їх увагу і на певні питання саме столичного життя, яке має покращувати така чудова, обрана вже вдруге владна команда.

Почну начебто з дрібниці. Напевно, багато хто з наших активістів проходив повз під’їзди, біля дверей яких на стіну прибита така собі пластикова площина. Як кажуть деякі пуристи, вона псує вигляд будівлі як пам'ятки "архітектури". У правому верхньому куті дошки написано: "Соціальний блок". Дехто каже, що буває й "комерційний блок", але я особисто не бачив.

Теоретично соціальний блок у публічному управління охоплює багато питань соціального розвитку. Одне з питань – зв’язок з громадськістю. По-своєму розуміючи цей зв’язок, під вибори КМДА й розмістила ці дошки.

Привід розміщення цих дощок був начебто благородним,- менше клеїли би паперу де попало. Заодно й подарунок громадянам. Не платили ж нічого, а дошку отримали.

Я думаю, спочатку передбачалося, що такий собі подарунок влада у відповідний період використовувала би. Тобто це був варіант розповсюдження реклами правлячих у столиці партій. А площина, якщо би її, звичайно, не зідрали і не викинули, була би в залежності від власності на будинок кооперативною, колективною або комунальною.

Але нещодавно на таких дошках періодично з’являлася загрозлива об’ява (і щезала, бо хтось систематично зривав) якогось ТОВ "Аскалан ЛТД" (тобто двічі ТОВ, так само, як досі є двічі народна НДП). Стоп-розклейка! На під’їздах! І стовпах (при чому до цієї площини стовпи?)! За самовільну розклейку на дошках без погодження з "Аскаланом" цивільна та адміністративна відповідальність! Тобто за розклейку без оплати…

Якщо згадати історію, то існує версія, що знаменитий вчений Аль – Фарабі був убитий при поїздці в місто Аскалан (нинішня Сирія) грабіжниками. Була у цього міста погана репутація…

Репутація "Аскалан ЛТД" теж під питанням, хоча би тому, що жоден власник будинку знати не знає, що таке підприємство взагалі існує, а щодо приналежності дошки самому будинку не сумнівається. І сам розбереться, що зірвати з власної дошки, а що залишити. А, може, дійсно, йому, а не якомусь ТОВ, можна навіть заробляти на цьому?

У цього ТОВ є сайт, з котрого випливає, що "Кіївміськреклама", підприємство, що начебто має контролювати рекламу в місті, "зачищати стовпи", і є саме це ТОВ. Також на сайті є фото дівчат – менеджерів, які замість безнадійної боротьби зі стихією та сумнівного заробітку на дошках, могли би прикрасити собою більші рекламні площини.

До речі, якщо дійсно працівники, які особисто зачищають стовпи, підпорядковуються "Кіївміськрекламі", то можна цьому підприємству закинути, що не навчили працівників прибирати з асфальту зірваний зі стовпів папір.

Аферизм ТОВ відносно заробляння на міні-рекламі досить смішний, як і загрози порушникам статтями законів, але намагання моніторитинаші дошки на наших будинках та розклеювати проплачені оголошення, які мають у них замовляти, надто нахабні. ТОВ створене нещодавно, в 2014 році, тобто це "новація" нової міської влади. А нове ТОВ не може претендувати на те, що було розміщено до нього. Новація хибна, тим більше, що інші питання щодо реклами, у тому числі обіцянки забрати рекламу з вулиць там, де вона заважає безпечному руху, жодним чином не вирішуються.

До, речі, куди тільки не зверталися наші активісти після Революції Гідності щодо зняття одіозної реклами ПР, що начебто продовжувала будувати нову країну, з даху будинку № 60 по Бульвару Шевченка! Більш як за рік спромоглися замазати емблему цієї злочинної партії, а ще за декілька місяців нарешті зняли й саму рекламу…

А кияни спитають, навіщо владі створювати власні рекламні агентства, - тільки щоби за наш рахунок рекламувати себе?
Так багато уваги я приділив дрібному факту саме тому, що ще з самого початку діяльності "молодої команди" Черновецького, на яку кияни покладали певні сподівання, спостерігалось таке: приходять начебто молоді енергійні люди у владу, а щоби зробити хоч щось для реальних змін, домогтися чогось конкретного, ані думок, ані снаги немає. Все йде "по накатаному". Ніхто кардинально не вирішував проблеми транспорту, чистоти вулиць, збору сміття.

Надалі ще гірше. Зрозуміло, і я про це колись писав, після помаранчевої революції ненависть Януковича до Києва та киян була очевидною. І це, зрештою, вплинуло на його втечу.

Але ж "свої", кияни, якщо так хотіли влади, бували в Європі та на інших континентах, завчасно повинні були мати програми, проекти та алгоритми: як розділити сміття; як примусити громадян не смітити на вулицях; як примусити "собачників" прибирати за своїми улюбленцями; як виконати програму забезпечення будинків тепловими лічильниками, а квартир – газовими; як примусити транспортників, до речі, й нових поліціянтів, мити авто; як оперативно змінити назви вулиць; як привести до нормального європейського стану вулиці у частині зелених смуг, клумб та посадочних місць навколо дерев… І багато чого іншого.

Казали, що повністю замінений та нормально працює тролейбусний парк. Але це не зовсім відповідає дійсності. Зате нас "годують" отакими оголошеннями: "Користуючись послугами громадського наземного транспорту, обов’язково сплачуйте за проїзд. Кожна сплачена Вами поїздка є ВАГОМИМ внеском ДЛЯ забезпечення стабільної роботи громадського транспорту". Зате неоплачений проїзд "збільшує рівень збитковості підприємства, що негативно впливає на НАДАННЯ транспортних послуг". Безграмотність оголошень очевидна. До того ж і дурість. Та й чи є вагомим внеском у стабільну роботу один платіж у три гривні, так само яким чином один неплатіж впливає на якість послуг… А наскільки меншим став рівень збитковості Київпастрансу, чи він став прибутковим, коли вдвоє була підвищена вартість квитка, громадянам невідомо.

Реформаторам бажано знати досвід інших міст, голови яких зацікавлені у різних новаціях, у тому числі заміні вагонів на сучасні не за рахунок підприємства. А в Таллінні обговорюється план узагалі безоплатного проїзду.

Нарешті міська влада підписала рішення щодо зміни назв досить великої кількості вулиць. Прочитайте цей список, і побачите, скільки ще леніних приховували чверть століття місцеві саботажники. Ця холодна війна, можете мені повірити, ще далеко не закінчена. Пройдіться по вулиці Січових стрільців, яка офіційно мала стати такою наприкінці минулого століття, і побачите, що цяназванещодавно все-таки з’явилася лише на двох будинках (фонду "Відродження" та банку "Надра"). На інших – все той же злощасний сепаратист Артем.

А якщо перейти до глобального, скажу: якби декомунізація на початках незалежної України була швидко завершена, на що неодноразово звертала увагу суспільства ЛДПУ, а всі історичні назви по всій країні відповідали українському правопису (Севастопіль, Симферопіль), та, головне, ми продемонстрували справжню самостійність, економічні та політичні переваги України перед Московією, то, можливо, обійшлося би без нинішньої кривавої битви за незалежність. А тепер вона у різних формах буде продовжуватись до остаточної історичної поразки московського імперіалізму.

Лібералізм: теорія і практика
Новини ЛДПУ
 
Новітня історія ліберальних демократів у форумах


© 2005 Ліберально-демократична партія України.
Прес-служба ЛДПУ: [email protected]. Для зауважень та пропозицій: [email protected]
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.ldpu.org.ua є обов'язковим.
Розробка та дизайн УРА Internet